MARINER Jachty Mariner 31

Mariner 31

MARINER 31
komfort w dwóch odmianachM31p-7

Nasz flagowy model w zależności od adaptacji to duży, bardzo komfortowy jacht na śródlądziu lub typowy turystyczny jacht morski. W wersji śródlądowej jest wyposażony w miecz obrotowy, balast w dnie, ster w postaci rumpla i silnik pomocniczy na pawęży. Oczywiście na życzenie klienta możemy wymienić rumpel na koło sterowe i zamontować stacjonarny silnik Diesla. Następny krok, to wymiana miecza obrotowego i balastu na stałą płetwę kilową
i mamy już prawdziwy morski jacht.
Niezależnie od wersji Mariner 31 posiada bardzo obszerną kabinę z szerokim spektrum jej adaptacji.
Koja rufowa może być poprzeczna lub podłużna, oddzielona od mesy lub nie. Na dziobie może być normalna kabina z podłogą lub tylko odgrodzona koja dziobowa. Każdy coś dla siebie M31-8wybierze. Wnętrze umożliwia egzystencje nawet 8-mio osobowej załodze, a kambuz może być wyposażony w kuchenkę na kardanie, zlew i lodówkę. Pokład jachtu w charakterystycznej dla nas stylistyce nie odbiega od standardów najlepszych w tym segmencie jachtów.  Spora ilość okien sprawia, że wnętrze jest dobrze doświetlone i wentylowane.
Na życzenie klienta jacht może być wyposażony w roler foka i grota, elektryczne podnoszenie/kładzenie masztu oraz miecza i inne ułatwiające obsługę urządzenia. Kokpit jest samoodpływowy, w wersji z rumplem zamknięty belką, a w wersji z kołem sterowym zamknięty laminatowym siedziskiem. Elegancji jachtu może dodać drewno teakowe w kokpicie. Nowoczesny kształt kadłuba i takielunku gwarantują ponad przeciętne osiągi nautyczne.

Galeria

Specyfikacja

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

POKŁAD

samoodpływowy luk kotwiczny,
2 otwieranych luków ( 2 duże) ,
2 duże wklejane okna na bokach nadbudówki wykonane z plexiglas,
2 otwierane okna w kabinie  rufowej oraz WC,
suwklapa  wykonana z plexi (12 mm) , sztorcklapa
2-cześciowa z zamkiem wykonana z plexi (10mm),
1 bakista kokpitowa oraz 2 bakisty rufowe+ studzieńka,
4 knagi cumownicze wykonane ze stali nierdzewnej (2 na dziobie i 2 na rufie),
miejsce na rufie na baterię słoneczną
kosz dziobowy , 2 półkosze rufowe z ławeczkami (teak),
podwójny sztormreling (lina nierdzewna w oplocie) wsparty na 6 słupkach wraz z podstawkami,
drabinka rufowa,
2 bloki zwrotne pokładowe (4 rolki) ,
2 stopery poczwórne,
2 kabestany szotowe i fałowe 16 ST (samoknagujące) ,
szyny, wózki szotów foka,
talie szotów grota, obciągacza bomu, achtersztagu

SYSTEM STERUJĄCY

ster głębinowy z płetwą obrotową, fałem i kontrafałem,
system koła sterowego, kolumna z nierdzewnym relingiem, manetka silnika na kolumnie
ster strumieniowy (opcja)

KABINA DZIOBOWA , MESA

KABINA DZIOBOWA
koja dwuosobowa (w wersji czarterowej trzyosobowa),
2 jaskółki,
otwierany forluk 50X50,
pod koją bakisty.

MESA
rozkładany stolik usytuowany centralnie,
2 koje z oparciem jedna rozkładana ( w wersji czarter rozkładane dwie),
bakisty pod kojami oraz jaskółki za oparciami koi,
jaskółki wzdłuż prawej i lewej burty,
otwierany forluk 50X50 nad stolikiem,
szafka na tablicę elektryczną z bezpiecznikami, wskaźniki i inne instrumenty.

KAMBUZ, INSTALACJA WODNA, KABINA SANITARNA

KAMBUZ
w kształcie litery L,
blat z płyty ,
lodówka otwierana od góry o poj. 60 l,
zlewozmywak nierdzewny z wylewką wody pitnej,
kuchenka dwupalnikowa na kardanie,
instalacja gazowa oraz butla w bakiście rufowej (specjalnie wentylowanej).

INSTALACJE WODNE I ŚCIEKOWE
zbiornik wody pitnej ok. 100 l.,
ciśnieniowy system wody pitnej,
instalacja ciepłej wody (bojler 20l)
wylewki wody pitnej w kambuzie oraz kabinie sanitarnej,
pompa zęzowa elektryczna,
pompa zęzowa ręczna,
prysznic w kabinie sanitarnej,
toaleta chemiczna lub morska

KABINA SANITARNA
toaleta chemiczna ( morska),
umywalka z wylewką wody pitnej,
prysznic,
nad i pod umywalką szafki do przechowywania,
lustro,
otwierany forluk 23X30

KABINA RUFOWA (poprzeczna)
koja dwuosobowa,
miejsce do siedzenia,
jaskółka,
bakisty pod koją,
otwierany forluk 23X30.

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

INSTALACJA ELEKTRYCZNA
akumulator główny o poj. 70 Ah,
akumulator pomocnicze o poj. 105 Ah,
prostownik + instalacja 220V,
ogrzewanie WEBASTO (2 wyjścia)
instalacja RADIO/TV
radio cd/mp3 + 2 głośniki wewnętrzne
wyłącznik główny prądu,
tablica elektryczna z automatycznymi bezpiecznikami,
wskaźniki poziomu paliwa i wody,
oświetlenie wewnętrzne(kabina dziobowa, mesa, kambuz, kabina sanitarna, kabina rufowa, duża bakista prawoburtowa),
światła nawigacyjne

INSTRUMENTY NAWIGACYJNE

bidata ST40 RAYMARINE (Log + Echosonda),

WYPOSAŻENIE DODATKOWE
(za dopłatą)

ZEWNĘTRZNE

Kolor kadłuba inny niż biały : burgund, popielaty, szary, ciemno-granatowy Powierzchnie antypoślizgowe na pokładzie w kolorze innym niż pokład Otwierany bulaj w kokpicie Otwierane bulaje (182 mm Mazuria) w kabinie WC i nad kambuzem (cena za sztukę) Bramka do kładzenia masztu (zamontowany komplet) Roler ze sztywnym sztagiem Lazy Jack (kompletny, zamontowany) Obciągacz bomu (taliowy) Sztywny obciągacz bomu (dopłata) UV na foku (dopłata) Pełne listwy w grocie (dopłata) Miecz obrotowy cięższy – 120 kg (dopłata) Przedłużacz rumpla (do wyboru, cena od…) Kabestany szotowe samoknagujący Andersen Lewmar „12” (dopłata) Pantograf na silnik na pawęży (zamontowany) Silnik  PARSUN 5KM Echosonda Tent Bęben na kotwicę z taśmą Kotwica INOX 7,5 kg Antyfauling na dnie kadłuba Kosze na odbijacze 4 szt. Kosz dziobowy z trapem na dziobnicy (dopłata) Odbijacze 4 szt. Drabinka rufowa Podpora masztu na rufie Reflektor pod salinami Stolik w kokpicie

WEWNĘTRZNE

Radio CD + 2 głośniki + instalacja WC Kingston WC chemiczne Podłoga ze sklejki teakowej (dopłata do standardowej) Rozkładane koje w mesie do podwójnych (komplet z materacami)

INSTALACJE

Lodówka – gaz, 12V, 220V Prostownik i instalacja portowa na 220v Bateria słoneczna (mała) Instalacja wody zaburtowej – kambuz Instalacja wody pitnej w kambuzie  (zbiornik, pompka zanurzeniowa, zlew nierdzewny i kranik elektryczny) Ogrzewanie Ardic lub Webasto

Pliki do pobrania

Parametry

Paramety Wersja Standard(z mieczem obrotowym) Wersja Morska(z kilem)
Długość całkowita 9,55 m 9,55 m
Długość kadłuba 9,25 m 9,25 m
Długość KLW 8,85 m 8,85 m
Szerokość kadłuba 2,96 m 2,96 m
Zanurzenie kadłuba 0,46 m 0,46 m
Wyporność do KLW 4270 kg 4270 kg
Zanurzenie z mieczem 1,70 m
Zanurzenie z kilem 1,45 m
Masa jachtu ok. 3800 kg ok. 3600 kg
Masa miecza obrotowego 160 kg
Masa płetwy balastowej kilowej 950 kg
Współczynnik balastowy ok. 33 % ok. 31 %
Masa balastu dennego 1100 kg 150 kg
Wysokość w kabinie 1,95 m 1,95 m
Wysokość masztu 11,50 m 12,0 m
Wysokość masztu nad KLW 13,35 m 13,85 m
Żagle podstawowe 42,00 m 2 44,5 m 2
Spinaker (opcja) 50,00 m 2 60,00 m 2
Wysokość wolnej burty 1,25/1,00 1,25/1,00
Liczba koji 8+2 6
Kategoria projektowa B,C B,C
Silnik stacjonarny( diesel , sruba uciągowa) 9,00-18,00 HP 9,00-18,00 HP
Silnik pomocniczy na pawęży 9,5 -15,00 HP
Projektant Wojciech Spisak